صافکاری بی رنگ

صافکاری قطعات آسیب دیده به دو شکل با رنگ و بی رنگ انجام می شود. در ادامه این مقاله به صافکاری بی رنگ می پردازیم.

مزایا صافکاری بی رنگ

در صافکاری بی رنگ قطعات بدون نقاشی مجدد ترمیم می شوند در نتیجه در زمان خرید و فروش خودرو ، قطعه آسیب دیده باعث افت قیمت نمی شود.

از طرفی در صافکاری بی رنگ معمولا از روش ها و متدهایی استفاده می شود که زمان کمی به خود اختصاص می دهند و همین باعث می شود تا خودرو آسیب دیده در کم ترین زمان ممکن ترمیم شود.

اما در بسیاری از مواقع در صافکاری نیاز به استفاده از لیسه می باشد که این باعث می شود ناهمواری های مختلفی بر روی بدنه خودرو ایجاد شود.

در این موقع صافکار باید از مقدار زیادی پولیش برای رفع این موضوع استفاده نماید و این می تواند به رنگ خودرو شما آسیب برساند.

صافکاری  باعث می شود در کارشناسی خودرو باعث کاهش قیم نشود .

صافکاری با دستگاه

در صافکاری بی رنگ با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد. با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه می توان از این روش برای آماده کردن قسمت آسیب دیده  برای بتونه کاری مهیا کرد.

از صافکاری با دستگاه برای صافکاری  ، حفره روی درها و گلگیرها ، چین و چروک های جزئی ، تو رفتگی های بزرگ و آسیب بدنه استفاده می شود.

صافکار به کمک چکش و ابزار صافکاری به صاف کردن نهایی بخش معیوب خودرو می پردازد. اگر در این مرحله آسیب به شکلی باشد که خطر خرد شدن رنگ بدنه ایجاد شود ، نیاز به استفاده از ابزاری برای حفظ رنگ خواهد بود.

اما اگر صافکار موفق به حفظ رنگ نشود و در نهایت با خرد شدن و ریزش رنگ خودرو  مواجه شویم ناچار همان قسمت از بدنه خودرو رنگ خواهد شد.

صافکاری 

در مواقعی که بدنه خودرو شما دچار آسیب شده باشد ، صافکار حرفه ای آن را به وضعیت اولیه خود باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان به نتایج خیلی بهتری در این زمینه دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری بی رنگ شناخته می شود.

صافکاری  قیمت بسیار کم تری نسبت به صافکاری با رنگ دارد در این نوع از صافکاری بدون نیاز به رنگ کردن قسمت فرو رفته ماشین صافکاری انجام می شود.

صافکاری تنها زمانی برای شما ارزشمند می باشد که اثر موج بر بدنه خودرو جای نگذارد. پدیدار شدن موج که در راستای به هم خوردن بالانس و ضخامت رنگ به وجود آمده است کیفیت ترمیم بدنه را خدشه دار می کند و می تواند با رنگ نکردن قطعه آسیب دیده به راحتی پدیدار شود.

صافکار حرفه ای با تشخیص دادن میزان آسیب وارد شده به خودروی شما تصمیم به تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر می گیرد. در برخی موارد شدت آسیب به قدری زیاد می باشد که صافکار ناچار می شود قسمتی از بدنه زیرین را برش دهد. در این زمان صافکار ناچار می شود برای ترمیم قسمت آسیب دیده خودرو آن قسمت را رنگ کند

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری بی رنگ خودرو می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو های داخلی و وارداتی ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری بدون رنگ ، تگرگ زدگی ماشین و تعمیر فرو رفتگی های جزیی در این مجموعه  ارائه می شود.

این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب در زمینه صافکاری سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید تا به شما کمک کنند.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

3 Comments

  1. […] پی ببرند که ماشین قبلا دچار انواع خش بوده است؛ چرا که صافکاری بی رنگ را نیز بعد از انجام عملیات لیست گیری به خوبی به سرانجام […]

  2. […] با نتیجه خوبی روبرو خواهید شد؛ چرا که صافکاری در انواع صافکاری بی رنگ و با رنگ برای انواع ماشین مورد استفاده قرار می […]

  3. […] می تواند متفاوت باشد. اول از همه بهتر است بدانید که صافکاری بی رنگ یک امر فوق تخصصی می باشد و هر صافکار نمی‌ تواند قطعات […]

Leave A Comment