صافکاری به شرط کارشناسی

یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری نقاشی حرفه ای ماشین، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد. در ادامه این مقاله به صافکاری به شرط کارشناسی می پردازیم.

صافکاری و نقاشی

در زمانی که بدنه دچار آسیب و رنگ بری شده باشد، صافکار آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند. به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری به شرط کارشناسی و نقاشی ماشین شناخته می شود. یکی از تفاوت صافکاری معمولی و PDR می باشد.

در صافکاری به شرط کارشناسی با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد. با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه می توان از این روش برای آماده کردن قسمت آسیب دیده برای بتونه کاری مهیا کرد.

در شاسی کشی خودرو به دلیل حساسیت بالای اسکلت خودرو و برعهده داشتن وظیفه حفاظت از بدنه خودرو و سرنشینان لازم است که از صافکاران حرفه ای برای تعمیر آن استفاده شود.

هزینه صافکاری

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه صافکاری به شرط کارشناسی ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار متفاوتی دارد. صافکاری بی رنگ ، صافکاری با دستگاه ، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌ ها می باشد.

عامل دیگری که در تعیین هزینه صافکاری به شرط کارشناسی نقش مهمی دارد،مدل خودروی شما می باشد. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی ‌های فنی آن ها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال)، قیمت صافکاری ماشین برای این ماشین‌ ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر می باشد.

بی ‌رنگ ترمیم‌ کردن بدنه یک خودرو خوشحال ‌کننده ‌ترین حالت برای صاحب آن به شمار می‌آید. بسیاری از افراد بعد از یک تصادف علاقه‌مندند تا نقاط آسیب ‌دیده بدون رنگ ‌آمیزی بدنه ترمیم ‌شوند.

اما در پاره‌ای از موارد ، شدت ضربه وارده به حدی می باشد که باعث تضعیف رنگ بدنه می ‌شود. این تضعیف لایه ‌های رنگ یا به صورت خراش و ریختن تکه تکه رنگ در همان ابتدای حادثه ظاهرشده. یا در طی فرآیند صافکاری بدنه به صورت اجتناب ‌ناپذیری خود را نشان‌ می ‌هد.

صافکاری مطمئن

در این موارد بعد از اتمام فرآیند صافکاری به شرط کارشناسی ، بدنه خودرو باید مورد رنگ ‌آمیزی قرار بگیرد. در واقع عملکرد نقاش در این قسمت مکمل پروسه بازسازی بدنه است.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی صافکاری بدون رنگ خودرو و صافکاری به شرط کارشناسی تخصصی ماشین می باشد. با سابقه درخشان در زمینه صافکاری تخصصی ماشین. تعمیرات ماشین و خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی در این مجموعه ارائه می شود. از جمله صافکاری به شرط کارشناسی ، تگرگ زدگی ماشین  و صافکاری پرادو. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید تا به شما کمک کنند.

صافکاری به شرط کارشناسی نیز یکی از مزیت های این تیم خبره می باشد که کار را برای شما بسیار راحت تر کرده است تا در اسرع وقت مشکل ماشین خود را رفع کنید و در زمان کارشناسی فنی خودرو و یا تشخیص رنگ در محل به مورد قابل توجهی برنخورید

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment