لیسه گیری ماشین

چنان‌چه بخواهید انواع خش‌های به وجود آمده بر روی اتومبیل خود را با کیفیت بالا محو کنید بهتر است از لیسه گیری ماشین فراموش نکنید چراکه که هر نوع خراش باعث ظاهر نامناسب اتومبیل شده و حتی بر روی فروش آن تاثیر بسیار بدی می‌گذارد.

اصولاً آسیب‌هایی که به ماشین وارد می‌شود به هر دلیلی بدنه‌ی آن‌را می‌تواند دچار فرورفتگی و یا انواع خش‌های متفاوت نماید که در صافکاری ماشین انجام لیسه گیری ماشین یکی از کارهای ترمیمی مهم محسوب می‌شود.

اما شما به جز لیسه گیری می توانید از صافکاری با دستگاه مکش نیز غافل نشوید چرا که این نوع صافکاری عموما برای هنگامی که صافکار بخواهد بدون رنگ خدمات خود را انجام دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

مهارت صافکار

همان ‌گونه که قبلاً گفته شد برای لیسه گیری ماشین بهتر است به یک صافکار ماهر و با تجربه مراجعه فرمایید تا بتواند تا حد امکان صافکاری بدون رنگ را برای ماشین مورد نظر شما به نحو احسن و عالی انجام دهد؛ اما در بسیاری از شرایط برای این‌که زمان و وقت کمتری از مشتری گرفته شود، اصولاً از لیسه گیری ماشین استفاده می‌شود.

بهتر است بدانید که در مورد قیمت و تعرفه لیسه گیری ماشین باید به نوع خراش و رفع آن دقت نمود چرا که برآوُرد هزینه‌ی لیسه گیری ماشین با این نکته انجام می‌گیرد، اما شما اگر از صافکاری بی رنگ بخواهید برای رفع عیب و نقص بدنه‌ی ماشین خود استفاده کنید بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که صافکار با تجربه تنها می‌تواند آن قسمت از ماشین که دچار فرورفتگی شده است را بدون رنگ برای شما ترمیم و تعمیر نماید.

چنان‌چه بخواهید انواع خش‌های به وجود آمده بر روی اتومبیل خود را با کیفیت بالا محو کنید بهتر است از لیسه گیری ماشین فراموش نکنید چراکه که هر نوع خراش باعث ظاهر نامناسب اتومبیل شده و حتی بر روی فروش آن تاثیر بسیار بدی می‌گذارد.

 

در برخی از شرایط صافکاری بی ‌رنگ زیاد کار درست و جالبی نیست ولی در حالت کلی شما برای هر نوع صافکاری و یا لیسه گیری به افرادی مراجعه کنید که تا حد امکان بتوانند بدنه را برای شما تعمیر نمایند چراکه تعویض را اصولا همه به راحتی انجام می‌دهند.

اما مهارت یک صافکار در تعمیر درست و آراسته می‌باشد، شما شاید به جای لیسه گیری ماشین، لیسه کشی را نیز شنیده باشید که این کلمه نام دیگر لیسه گیری ماشین است و در هر صورت در برخی شرایط بدنه‌ی ماشین دچار خراش و خش می‌شود و این یک مورد کاملاً عادی محسوب می‌شود اما برای این‌که بدنه حالت نرمال خود را از دست ندهد بهتر است آن را به یک فرد حاذق بسپارید.

تا بتوانند با یک صافکاری عالی و حتی برخی اوقات با صافکاری پی دی آر بهترین بدنه را برای ماشین شما به نمایش بگذار،  چرا که بسیاری از تورفتگی‌های ماشین را صافکاری پی دی آر به خوبی رفع کرده، به نحوی که هیچ‌گونه ردی از آن باقی نماند.

لیسه گیری ماشین

این نکته را به یاد داشته باشید که برخی اوقات بدنه‌ی ماشین را که دچار آسیب شده است نمی‌توان با صافکاری بی ‌رنگ یا تنها با لیسه گیری تعمیر نمود ،چرا که برخی مواقع عیب و نقصی که بر روی بدنه‌ی خودرو وجود دارد به قدری است که نمی‌توان با صافکاری بی رنگ آن را ترمیم نمود.

اما برای اینکه به یک نتیجه‌ی عالی دست پیدا کنید بهتر است که از صافکاری پی دی آر غافل نشوید و یا برای لیسه گیری تمام مراحل آن را با دقت به اتمام رسانید، عموماً لیسه گیری ماشین تنها به دست صافکاران با مهارت و با سابقه‌کاری بالا انجام می‌پذیرد.

چراکه باید رفع خش بدون کوچک‌ترین عیبی صورت پذیرد تا بتواند سطح بدنه‌ی اتومبیل را به درستی و بدون خش نشان دهد و بدین‌ترتیب در راستای لیسه گیری پولیش‌کاری را عمدتاً صافکاران انجام می‌دهند.

تفاوت صافکاری بی‌رنگ و صافکاری با‌رنگ

تفاوت‌های بسیاری بین صافکاری بی رنگ و یا صافکاری با رنگ وجود دارد که این تفاوت عمدتاً به‌خاطر نوع نقص بر روی بدنه می‌باشد که صافکار برای نوع تعمیرات خود برآوُرد و تشخیصی را  در نظر می‌گیرد و شاید هر مشتری از این‌که بدنه‌ی ماشین را با صافکاری بدون رنگ به اتمام برسد واقعا ابراز شادمانی کند.

اما باید بدانند که برخی اوقات ضرر صافکاری بی رنگ بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کند و بهتر است  این‌گونه انتخاب را به صافکار بدهید چرا که با تجربه و مهارت خوبی که دارد می‌تواند تشخیص عالی را نیز برای بدنه ماشین در نظر بگیرد.

توصیه من به شما عزیزان این است که برای لیسه گیری ماشین و یا حتی صافکاری با دستگاه و یا به صورت  پی دی آر تنها به تعمیرکاران و صافکاران باسابقه در این زمینه مراجعه فرمایید تا مراحل صافکاری را با دقت و درایت بالا برای شما به اتمام برسانند.

لیسه گیری ماشین

چرا که تکنیک‌ها و شیوه‌های خاصی که به واسطه‌ی تجربه به دست می‌آید را نم‌ توان با نوع کیفیت کار بی‌تأثیر دانست و اصولاً این نکته را از یاد نبرید که چنان‌چه ماشین شما به صافکاری با دستگاه مکش نیاز داشته باشد تنها به افرادی که مطمئن هستید دارای تخصص و مهارت کافی هستند اعتماد نمایید.

چرا که در غیر این صورت شما نمی توانید نتیجه‌ی رضایت‌بخشی از آن را در پایان کار مشاهده کنید و تجهیزات و سرعت عمل در حین صافکاری ماشین را به خوبی در ذهن خود از طرف صافکار ثبت کنید.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment