صافکاری و نقاشی

بعد از آسیب به بدنه خودرو شما نیازمند صافکاری و نقاشی حرفه ای می باشد تا ماشین آسیب دیده خود را درست کنید. در ادامه مقاله به صافکاری و نقاشی می پردازیم.

صافکاری

تعداد لایه ها و نوع بدنه ماشین های خارجی در آن ها متفاوت می باشند. برای ساخت ماشین ها از آلیاژ سبک آلومینیوم در بدنه استفاده می شود.

این نوع از جنس بدنه نیازمند صافکاری و نقاشی با دستگاه و ابزار صافکاری دقیقی می باشد. خودرو خارجی با افزایش قیمت امروزه یکی از سرمایه های مهم برای مردم محسوب می شوند.

یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری و نقاشی تخصصی ماشین ، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد که جلوی افت شدید قیمت اتومبیل شما را خواهد گرفت.

شاسی یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد که با توجه به مقدار ضربه وارد شده باید خودرو تعمیر شود. رفع آسیب های وارده به شاسی خودرو جنبه دیگری از صافکاری و نقاشی تخصصی ماشین می باشد.

بسیاری از خودرو‌های وارداتی دارای فرم بدنه آیرودینامیکی خاصی می باشند که برای صافکاری و نقاشی نیاز به دانش و تخصص منحصر به فرد می باشد.

یکی از ویژگی های بارز در صافکاری و نقاشی عدم کاهش قیمت خودرو در زمان فروش و کارشناسی خودرو می باشد که صافکاری آنلاین با داشتن دستگاه های بروز و تیم مجرب و با سابقه کار باعث می شود که ماشین شما در زمان فروش و حتی در زمان کارشناسی خودرو کاهش قیمت نداشته باشد.

هزینه صافکاری

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه صافکاری و نقاشی ماشین ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار متفاوتی دارد. صافکاری بدون رنگ ، صافکاری با دستگاه ، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌ ها می باشد.

عامل دیگری که در تعیین هزینه صافکاری و نقاشی خودرو نقش بسیار مهمی دارد ، برند و مدل خودروی شما می باشد. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی ‌های فنی آن ها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال) ، قیمت صافکاری ماشین برای این ماشین‌ ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر می باشد.

صافکاری و نقاشی

در زمانی که بدنه خودر دچار آسیب و رنگ بری شده باشد ، صافکار و نقاش حرفه ای آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری و نقاشی ماشین شناخته می شود و یکی از تفاوت صافکاری معمولی و PDR می باشد.

در صافکاری و نقاشی ماشین با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد. با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه می توان از این روش برای آماده کردن قسمت آسیب دیده  برای بتونه کاری مهیا کرد.

در شاسی کشی خودرو به دلیل حساسیت بالای اسکلت خودرو و برعهده داشتن وظیفه حفاظت از بدنه خودرو و سرنشینان لازم است که از صافکاران حرفه ای برای تعمیر آن استفاده شود.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی صافکاری بدون رنگ خودرو و صافکاری  و نقاشی تخصصی ماشین می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری تخصصی ماشین ، تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری و نقاشی، تگرگ زدگی ماشین  و صافکاری ماشین های خارجی در این مجموعه  ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

خودرو‌های لوکس وارداتی از جمله اتومبیل‌ های پورشه ، مازراتی ، ولوو ، مرسدس بنز و بی ام و از جمله خودرو‌هایی می باشند که برای صافکاری پرادو قطعات آن‌ ها ، نیاز به دانش تخصصی و منحصر به فرد می باشد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید تا به شما کمک کنند.

صافکاری در محل نیز یکی از مزیت های این تیم خبره می باشد که کار را برای شما بسیار راحت تر کرده است تا در اسرع وقت مشکل ماشین خود را رفع کنید.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

4 Comments

  1. […] صافکاری و نقاشی ماشین هر دو مکمل یک دیگر هستند. در ادامه این مقاله به صافکاری و نقاشی بدون رنگ می پردازیم. […]

  2. […] از مهم ترین هنرهای صافکاری و نقاشی تخصصی ماشین ، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد که جلوی […]

  3. […] شدگی ماشین را تشخیص بدهد و به شما اعلام نماید و همچنین صافکاری و نقاشی که صورت گرفته باشد را به شما اطلاع می […]

  4. […] ترین بخش بدنه شاسی های جلو عقب هستند همچنین بررسی صافکاری و نقاشی خودرو نیز اهمیت بالایی […]

Leave A Comment