صافکاری نقاشی خودرو

از طرفی در صافکاری بدون رنگ معمولا از روش ها و متدهایی استفاده می شود که زمان کمی به خود اختصاص می دهند. در ادامه این مقاله به صافکاری نقاشی خودرو می پردازیم.

صافکاری رنگ خودرو

در این مرحله پس از مرحله صافکاری نقاشی خودرو شروع به قلم گیری برخی از قسمت های که نیاز به ترمیم و رنگ خال های کوچک دارند می کنن.

نقاطی که بخشی از ورق تا خورده یا تکه‌ های کوچکی از رنگ قطره ریخته شده به آن برخورد کرده باشد. که در این مرحله نیاز به نقاشی کردن این نقاط حتی در حد و حجم بسیار کم که این کار هم که به کار صافکاری نقاشی خودرو مرتبط نبوده و توسط نقاش انجام می شود.

صافکاری نقاشی خودرو با ظرافت و ابزار های مخصوص انجام خواهد شد. با این سبک که در ابتدا به ساخت رنگ مربوطه می پردازند و با استفاده از قلم‌ مو‌های مخصوص شروع به رنگ زدن به قسمت های که رنگ آن پریده است می کنند.

این کار با حساسیت خاصی انجام می پذیرد و بعد کار ماشین پس از چند روز در زیر آفتاب می ماند و با آب و سمباده نرم شروع به تراشیدن آن می کنند تا هم سطح و هم طراز با سطح بدنه شود و در پایان این نقاط را با دستگاه پولیش ، پولیش می کنند.

صافکاری بدون رنگ

در زمانی که بدنه خودر دچار آسیب و رنگ بری شده باشد ، صافکار و نقاش حرفه ای آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری نقاشی خودرو بدون رنگ شناخته می شود.

این نوع از صافکاری روشی است که در آن با دقت بسیار بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه خودرو جلوگیری می شود و تا زمانی که رنگ دست نخورده باشد می شود از صافکاری PDR استفاده نمود.

در صافکاری PDR می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد. با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه می توان از این روش برای آماده کردن قسمت آسیب دیده  برای بتونه کاری مهیا کرد.

از صافکاری PDR برای صافکاری نقاشی خودرو بدون رنگ ، حفره روی درها و گلگیرها ، چین و چروک های جزئی ، تو رفتگی های بزرگ و آسیب بدنه استفاده می شود.

همچنین در کارشناسی خودرو کمتر به نظر کارشناس می آید زیرا از بتونه استفاده نمی شود .

صافکاری نقاشی خودرو

صافکاری نقاشی خودرو امروزه یکی از خدمات موفق در حوزه خودرو می باشد که با افزایش روز افزون تصادفات و گسترش تعداد ماشین ها به این خدمات بیش تر نیاز شده است.

با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید خودروهای دسته دوم ، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است.

توجه به این نکته که هر لکه ، فرو رفتگی ، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد ، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از کاهش شدید قیمت اتومبیل خود ، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری نقاشی خودرو می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو های داخلی و وارداتی ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری بدون رنگ ، تگرگ زدگی ماشین و تعمیر فرو رفتگی های جزیی در این مجموعه  ارائه می شود.

این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب در زمینه صافکاری سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید تا به شما کمک کنند.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment