صافکاری نقاشی حرفه ای

صافکاری تخصصی امروزه یکی از مهم ترین حرفه ها در زمینه خدمات خودرو می باشد. در ادامه این مقاله به صافکاری نقاشی حرفه ای می پردازیم.

صافکاری بدون رنگ

در صافکاری بی رنگ قطعات بدون نقاشی مجدد ترمیم می شوند در نتیجه در زمان خرید و فروش خودرو ، قطعه آسیب دیده باعث افت قیمت نمی شود.

از طرفی در صافکاری بی رنگ معمولا از روش ها و متدهایی استفاده می شود که زمان کمی به خود اختصاص می دهند و همین باعث می شود تا خودرو آسیب دیده در کم ترین زمان ممکن ترمیم شود.

اما در بسیاری از مواقع در صافکاری بی رنگ نیاز به استفاده از لیسه می باشد که این باعث می شود ناهمواری های مختلفی بر روی بدنه خودرو ایجاد شود.

در این موقع صافکار باید از مقدار زیادی پولیش برای رفع این موضوع استفاده نماید و این می تواند به رنگ خودرو شما آسیب برساند.

در مواقعی که بدنه خودرو شما دچار آسیب شده باشد ، صافکار حرفه ای آن را به وضعیت اولیه خود باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان به نتایج خیلی بهتری در این زمینه دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری بی رنگ شناخته می شود.

در این نوع صافکاری pdr در کارشناسی خودرو که توسط کارشناس متخصص انجام می شود در بیشتر مواقع قابل مشاهده نیست و باعث کاهش قیمت می شود .

هزینه صافکاری نقاشی حرفه ای

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه صافکاری نقاشی حرفه ای ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری نقاشی حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار متفاوتی دارد. صافکاری بدون رنگ ، صافکاری با دستگاه ، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌ ها می باشد.

عامل دیگری که در تعیین هزینه صافکاری نقاشی حرفه ای ماشین نقش بسیار مهمی دارد ، برند و مدل خودروی شما می باشید. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی ‌های فنی آن ها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال) ، قیمت صافکاری ماشین برای این ماشین‌ ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر می باشد.

صافکاری نقاشی حرفه ای

در زمینه صافکاری نقاشی حرفه ای ، صافکار باید بتواند خراش ، فرورفتگی و رنگ ریختگی بدنه خودرو را به گونه ای تعمیر کند که کاملا حرفه ای باشد و شکل یا ظاهر ماشین تغیری پیدا نکند.

یک صافکار مجرب و ماهر با استفاده از تجربه و مهارت خود ، متدهای جدید صافکاری نقاشی حرفه ای و بهره گیری از علم روز دنیا به وسیله دستگاه های نوین صافکاری اقدام به صافکاری تخصصی می کند.

یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری نقاشی حرفه ای و تخصصی ، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد که جلوی افت شدید قیمت اتومبیل شما را خواهد گرفت.

شاسی یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد که با توجه به مقدار ضربه وارد شده باید خودرو تعمیر شود. رفع آسیب های وارده به شاسی خودرو جنبه دیگری از صافکاری تخصصی می باشد.

در شاسی کشی خودرو به دلیل حساسیت بالای اسکلت خودرو و برعهده داشتن وظیفه حفاظت از بدنه خودرو و سرنشینان لازم است که از صافکاران حرفه ای برای تعمیر آن استفاده شود.

تعداد لایه ها و نوع بدنه ماشین های خارجی در آن ها متفاوت می باشند. برای ساخت ماشین ها از آلیاژ سبک آلومینیوم در بدنه استفاده می شود.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری نقاشی حرفه ای می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو های داخلی و وارداتی ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری بدون رنگ ، تگرگ زدگی ماشین و تعمیر فرو رفتگی های جزیی در این مجموعه  ارائه می شود.

این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب در زمینه صافکاری سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید تا به شما کمک کنند.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

3 Comments

  1. […] هزینه صافکاری نقاشی در محل ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار […]

  2. […] صافکاری تویوتا به نوع و مدل خودرو نیز بستگی دارد. صافکاری و نقاشی حرفه ای و روش هایی که استفاده می شود در تعیین نرخ آن تاثیر گذار […]

  3. […] از مهم ترین هنرهای صافکاری نقاشی حرفه ای ماشین ، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد. در ادامه این […]

Leave A Comment