صافکاری ماشین با دستگاه

صافکاری و نقاشی ماشین هر دو مکمل یک دیگر هستند. در ادامه این مقاله به صافکاری ماشین با دستگاه می پردازیم.

صافکاری با ساکشن

در بحث تعمیر بدنه خودرو ، دستگاه ساکشن یا مکنده صافکاری ، روی بدنه قر شده و فرو رفته خودرو قرار می گیرد و با به وجود آوردن خلا ، فشار منفی ایجاد می کند و بخش فرو رفته بدنه خودرو را به سمت مخالف خود (یعنی بیرون) می ‌کشاند.

به این صورت فرو رفتگی خودرو ، ترمیم می شود و لایه بدنه به جای خود باز می ‌گردد.

با استفاده از روش‌ های دستی صافکاری ، در جهت برگرداندن بخش فرو رفته بدنه ، آثار آن با شدت بیش تری مشخص خواهند شد. اما دستگاه مکنده صافکاری ، بازگرداندن لایه بدنه به سر جای خود را به شکلی کاملا طبیعی انجام می دهد و وضعیت بسیار شبیه به حالت پیش از ضربه ، خواهد بود. به این روش ها صافکاری ماشین با دستگاه میگویند.

صافکاری بدون رنگ

در زمانی که بدنه خودر دچار آسیب و رنگ بری شده باشد ، صافکار و نقاش حرفه ای آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری بدون رنگ شناخته می شود.

این نوع از صافکاری ماشین با دستگاه روشی است که در آن با دقت بسیار بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه خودرو جلوگیری می شود و تا زمانی که رنگ دست نخورده باشد می شود از صافکاری بدون رنگ استفاده نمود.

در مورد مزایا از صافکاری ماشین با دستگاه می توان گفت که در این زمینه قطعات بدون نقاشی مجدد ترمیم می شوند. در زمان خرید و فروش مجدد خودرو قطعه آسیب دیده باعث افت قیمت ماشین نمی شود.

می توانید با صافکاری pdr و صافکاری با دستگاه از کاهش قیمت در کارشناسی خودرو جلوگیری کنید .

صافکاری ماشین با دستگاه

روش کار صافکاری ماشین با دستگاه به این صورت می باشد که : ابتدا صافکار باید کلاهک مکنده صافکاری خودرو را به درستی در جای مناسب خودرو قرار بدهد.

تنظیم کلاهک در قسمت صحیح بدنه خودرو ، اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید نتظیم آن به درستی صورت بگیرد. پس از قرار دادن کلاهک دستگاه مکنده صافکاری خودرو ، بخش فرو رفته را با ایجاد خلاء به بیرون می کشد و وضعیت آن به نحوی بهبود پیدا می کند و صاف می ‌شود.

صافکار به کمک چکش و ابزار صافکاری به صاف کردن نهایی بخش معیوب خودرو می پردازد. اگر در این مرحله آسیب به شکلی باشد که خطر خرد شدن رنگ بدنه ایجاد شود ، نیاز به استفاده از ابزاری برای حفظ رنگ خواهد بود.

اما اگر صافکار موفق به حفظ رنگ نشود و در نهایت با خرد شدن و ریزش رنگ خودرو مواجه شویم ناچار همان قسمت از بدنه خودرو رنگ خواهد شد.

صافکاری ماشین با دستگاه مکنده ، به تخصص خاصی نیاز دارد و سپردن آن به صافکارهایی که از تجربه لازمی برای این کار برخوردار نیستند ، نتیجه ناخوشایندی خواهد داشت.

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این روش صافکاری ماشین با دستگاه و میزان مهارت مورد نیاز صافکار، قیمت بالاتری در مقایسه با سایر روش‌ های صافکاری و تعمیر بدنه خودرو دارند. چنین روشی را برای خودرو های گران قیمت یا قر شدگی ‌های وخیم بدنه خودرو ، به کار می ‌گیرند.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری بدون رنگ خودرو  و صافکاری ماشین با دستگاه می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری با دستگاه و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری ماشین با دستگاه ، تگرگ زدگی ماشین در این مجموعه  ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند. برای اطلاعات بیش تر می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید.

 

 

 

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

One Comment

  1. […] صافکاری با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز […]

Leave A Comment