صافکاری با میله های PDR

یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری و نقاشی تخصصی ماشین ، انجام صافکاری و نقاشی بدون رنگ می‌ باشد. صافکاری و نقاشی تخصصی ماشین جلوی افت شدید قیمت اتومبیل شما را خواهد گرفت. در ادامه مقاله به صافکاری با میله های PDR می پردازیم.

تکنیک PDR

متداول ترین تکنیک های PDR استفاده از میله های فلزی و گیره های بدنه است. این کار برای بیرون کشیدن قری یا تورفتگی ها روی بدنه می باشد.

برای بیرون کشیدن ، از قسمت بیرون بدنه چسب و یا برگه های مخصوصی طراحی شده است. این ابزار ها در اثر کشش آسیبی به رنگ وارد نمی کنند. با تنظیم دقیق آن ها در محل مورد نظر لکه ها ریز و درشت به سادگی صاف می شوند.

تکنسین های این رشته، می توانند نقاط زیادی را با آن ها ترمیم کنند. سپس با استفاده از گرما (سشوار صنعتی) از ترک خوردگی یا تراشیدن جلوگیری نماید. هرچند سطحی که دوبار رنگ شده باشد احتمال ترک خوردگی بیش تری دارد.

روش استفاده و صافکاری با میله های PDR به این صورت می باشد که فقط برای ترمیم قسمت های تو رفته بدون استفاده از چکش و ضربه های مکرر به کار می رود.

ابتدای این میله PDR زاویه دار بوده و اپراتور می تواند با چرخش دست خود و اهرم کردن میله تو رفتگی ها را به بیرون فشار داده و صاف نماید.

صافکاری با میله های PDR

در زمانی که بدنه خودر دچار آسیب شده باشد ، صافکار آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید باعث از بین رفتن آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود. را صافکاری با میله های PDR می نامند. که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری با میله های PDR به عنوان صافکاری و نقاشی ماشین شناخته می شود. این یکی از تفاوت صافکاری معمولی و صافکاری با میله های PDR می باشد.

در صافکاری ماشین با دستگاه می توان بر روی هر دو صفحه ی آلومینیومی و فولادی نیز استفاده کرد. با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه می توان از این روش برای آماده کردن قسمت آسیب دیده برای بتونه کاری مهیا کرد.

در شاسی کشی خودرو به دلیل حساسیت بالای اسکلت خودرو و برعهده داشتن وظیفه حفاظت از بدنه خودرو و سرنشینان، لازم است که از صافکاران حرفه ای برای تعمیر آن استفاده شود.

تا زمانی که سطح رنگ دست نخورده باشد، می توان با استفاده از صاکاری با میله های PDR طیف گسترده ای از آسیب را تعمیر کرد. از این روش می توان بر روی هر دو صفحه آلومینیومی و فولادی استفاده کرد.

صافکاری آنلاین، سایت تخصصی صافکاری بدون رنگ فوری و صافکاری با میله های PDR تخصصی ماشین می باشد. با سابقه درخشان در زمینه صافکاری بدنه خودرو، تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

تکنیک PDR

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری با میله های PDR ، تگرگ زدگی ماشین در این مجموعه  ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

خودرو‌های لوکس وارداتی از جمله پورشه ، مازراتی ، مرسدس بنز و بی ام و از جمله خودرو‌هایی می باشند. برای صافکاری بدون رنگ فوری قطعات آن‌ ها ، نیاز به دانش تخصصی و منحصر به فرد می باشد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب و ماهر خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند.

برای اطلاعات بیش تر در زمینه مشکلات خودرو می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید و مشکلات خودرو خود را با آن ها در میان بگذارید. تا به شما کمک کنند و از افت قیمت خودرو در زمان کارشناسی خودرو جلوگیری نمایید.

صافکاری با میله های PDR نیز یکی از مزیت های این تیم خبره می باشد که کار را برای شما بسیار راحت تر کرده است تا در اسرع وقت مشکل ماشین خود را رفع کنید.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment