پولیش در محل و پولیش سیار

هر کس در نگهداری خودرو خود تلاش میکند تا با استفاده های روزمره از آن علاوه بر اینکه مشکلی برای قسمت های فنی خودرو بوجود نیاید برای ظاهر و زیبایی آن نیز مشکلی نباشد و به همین دلیل نیاز به رسیدگی و نگهداری دائمی دارد.

آسیب های وارد شده به خودرو :

میتواند به دلیل نحوه استفاده و دیگر اتفاقات مثل خط ‌و‌خش افتادن بدنه براثر تماس با اجسام خارجی باشد و یا با تمام رعایت ها بعد از گذشت زمان با شرایط طبیعی و شرایط جوی باشد و در هر صورت بعد از گذشت زمان ظاهر ماشین شما دچار آسیب میشود.

بعد از تغییراتی که در زیبایی خودرو ایجاد میشود یک راه حل سریع برای رفع خط و خش بوجود آمده  ماشین وجود دارد که هزینه گزافی هم ندارد. پولیش خودرو می تواند باعث کاهش خط و خش های ایجاد شده بشود و حتی از بین رفتن ظاهر خراش های روی رنگ شود ، همچنین می تواند کل سطح را نرم تر و صاف تر کند و درخشندگی و شفافیت رنگ خودرو را به آن بازگرداند.

برای اینکه صدمه به خودرو شما وارد نشود و خسارت هایی جبران ناپذیر بوجود نیاید کار پولیش خودرو خود را حتما به افراد مورد اطمینان و کار بلد بسپارید که حتی میتوانید برای راحتی و گرفته شدن کمترین زمان ازشما از افراد حرفه ای ما با بهترین امکانات برای پولیش در محل و پولیش سیار استفاده کنید.

سوالی که پیش خواهد آمد پولیش چیست؟

پولیش یک نوع وسیله ساینده است که شبیه سنباده عمل می کند .اما دانه های بسیار ریزتر آن نسبت به سنباده کار پرداخت را انجام می دهد، ماده کرمی مانندی است که این ماده با توجه به خاصیتی که دارد یعنی خاصیت سایندگی و براق‌کنندگی آن یک لایه بسیار نازک از رنگ خودرو را برمی‌دارد.

از پولیش برای از بین بردن خط‌ و‌خش‌های ایجاد شده بر روی سطح بدنه خودرو استفاده ‌می‌شود. با استفاده از پولیش می‌توان آسیب‌های ناشی از تصادفات ضعیف، مالیده شدن رنگ سایر خودروها، مات شدن رنگ، خطوط سطحی و عمیق را از بین برد و ترمیم کرد.

انواع پولیش و پد پولیش :

پولیش نرم :

پولیش نرم برای از بین بردن خطوط سطحی استفاده می‌شود. اگر سطح رنگ خیلی آسیب جدی ندیده باشد و سطحی باشد این نوع پولیش را باید انتخاب کرد. استفاده از این نوع پولیش بدون آنکه آسیبی به سایر نقاط رنگ بدنه برساند، خط‌و‌خش را برطرف می‌کند.

پولیش زبر در برطرف کردن ماتی چراغ خودرو نیز مفید است. اگر چراغ خودرو شما مات شده است و قصد خرید چراغ ندارید، می‌توانید از پولیش زبر برای شفاف کردن طلق چراغ نیز استفاده کنید.

پولیش زبر :

خطوط عمیق را پولیش زبر می‌تواند از بین ببرد و ترمیم کند. از پولیش زبر به‌هیچ‌عنوان نباید برای خطوط سطحی استفاده کرد، زیرا به دلیل زبری، مانند یک سنباده عمل می‌کند و به رنگ آسیب می‌رساند. برای تشخیص خطوط عمیق، ناخن خود را روی خطوط قرار دهید اگر ناخن شما به سطح آهن رسید آن خطوط عمیق بوده در غیراین‌صورت خطوط سطحی هستند.

پولیش زبر در برطرف کردن ماتی چراغ خودرو نیز مفید است. اگر چراغ خودرو شما مات شده است و قصد خرید چراغ ندارید، می‌توانید از پولیش زبر برای شفاف کردن طلق چراغ نیز استفاده کنید.

ماده پولیش با توجه به خاصیت براق‌کنندگی که دارد آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی‌کند  بلکه رنگ خودرو را شفاف کرده و زیبایی را به خودروی شما بازمی‌گردان که از انواع پولیش و پد پولیش میتوان عمدتاً در دو نوع نرم و زبر نام برد. پولیش را باید با توجه به خطوط سطحی و عمیق و یا برای از بین بردن ماتی رنگ انتخاب و استفاده کرد.

پد پولیش :

پدهای پولیش اغلب از جنس فوم و پوست بره هستند. اکثر کسانی که از دستگاه برای پولیش‌کاری استفاده می‌کنند پدهای فومی را مورداستفاده قرار می‌دهند. پدها نیز همانند پولیش‌ها انواع نرم و زبر دارند.

در بین پدها، پد پوست بره بهترین نوع برای از بین بردن خط‌و‌خش‌های ایجاد شده بر روی رنگ ‌هست. این پد بسیار نرم بوده و آسیبی به رنگ نمی‌رساند.

مواردی که خودرو به پولیش کاری نیاز دارد :

  • مات شدن رنگ خودرو بعد از گذشت زمان
  • تاثیرات محیطی و جوی مثل قرار گرفتن زیر باران اسیدی و شستشو با آب سخت و خراب شدن رنگ توسط فضولات پرندگان
  • سوختگی رنگ ماشین چه بدلیل قرار گرفتن در زیر نور آفتاب چه بدلیل شعله ور شدن

این اصطلاح تصحیح رنگ فقط زمانی باید استفاده شود که این نقص ها به درستی از بین بروند که فقط با محصولاتی که پرکننده هستند پوشانده یا پنهان نشوند. فرآیند درست پولیش کردن شامل برداشتن سطح نازکی از پوشش رنگ به کمک دستگاه پولیش است که باید حتما با دستگاه های حرفه ای انجام شود.

باید دقت شود  که آماده سازی ماشین قبل از شروع پولیش کاری بسیار مهم است که در حالت ایده آل ماشین باید کاملا تمیز و شسته باشد. این به معنای آلایش زدایی ( از بین بردن مواد آلاینده و مضر مانند مواد تابشگر و گازهای زهرین ) قیر، کثیفی ها و سپس چربی زدایی و سپس شستشو می باشد.

این ها همه فرآیندهایی هستند که به روند پولیش سیار خودرو کمک کرده و سطح آن را بهبود می بخشند و این کار هرکسی نیست و باید بصورت حرفه ای این کار را انجام شود.

بعد از تمیز کردن بدنه خودرو بوسیله دستگاه های مورد نیاز ضخامت رنگ روی صفحه فلزی را اندازه گیری انجام میشود تا رنگ خیلی نازک نشده باشد یا صدمه ای به آن وارد نشده باشد.

توجه شود که:

برای وارد نشدن برخی صدمه ها و خسارات به خودرو حتما به افراد مورد اطمینان خودرو خود را برای پولیش تحویل دهید و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

ما برای راحتی و رضایت مندی شما عزیزان پولیش خودروتان را درب منزل با حرفه ای ترین افراد و بهترین امکانات و همچنین در سریع ترین زمان انجام خواهیم داد.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment