مزایای صافکاری pdr

صافکاری pdr امروزه یکی از سریع‌ ترین و به صرفه ‌ترین روش های صافکاری خودرو به شمار می آید. این روش از سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست برخوردار است. به نوعی می توان گفت این فرآیند تحولی نو در فرآیند ترمیم بدنه خودرو می باشد. و در این مقاله میخواهیم به مزایای صافکاری pdr بپردازیم.

در هنگام رانندگی یا حتی پارک ماشین در جای نا مناسب برخورد تگرگ یا باران سخت یا تصادف را را تجربه کرده اید، تگرگ یا باران یا تصادف می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و اغلب اجتناب از آن دشوار است بهترین روش ترمیم برای خودرو آسیب دیده تان روش صافکاری با میله pdr هست.

صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ امروزه به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد و شما می توانید با استفاده از مزایای صافکاری pdr اتومبیل خود را تعمیر کنید که این روش صافکاری، از جمله روش های صافکاری می باشد، که کار بسیار تخصصی و نیازمند به مهارت هست و کار هر کسی نیست. پس برای ترمیم ماشین خود به این روش بسیار در انتخاب صافکار دقت کنید.

استفاده از صافکاری پی دی آر از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است. وجود این مزایا و قابلیت ها به نوعی باعث شده تا امروزه صافکاران از روش pdr به طور گسترده ای جهت ترمیم و رفع فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده کنند.

از مزایای صافکاری pdr (صافکاری بدون رنگ) میتوان اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان:

اولین مزیتی که نام برده می شود در این نوع روش صافکاری صرفه جویی در زمان است. در واقع صافکاری پی دی آر یا همان صافکاری بدون رنگ جهت ترمیم خودرو آسیب دیده به زمان کمی نیاز دارد، از اینرو در کمترین زمان ممکن می توان خودروی آسیب دیده خود را ترمیم کرد. این روش نسبت به روش های دیگر با سرعت بسیار بالاتری انجام می شود. با انتخاب این روش می توان در زمان و انرژی صرفه جویی کرد. بکار بردن روش های سنتی و صافکاری با رنگ ممکن است تا چندین روز وقت شما را بگیرند.

جلوگیری از کاهش قیمت خودرو:

یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده از روش صافکاری pdr جلوگیری از کاهش قیمت خودرو شما است. هرگونه خسارت یا آسیب به خودرو شما به نوعی کاهش قیمت و ارزش خودرو را به دنبال دارد. اگر ماشین دچار آسیب یا فرو رفتگی شود با استفاده از صافکاری پی دی آر به سادگی می توان خودرو خود را تعمیر کرد. در واقع شما با استفاده از این نوع روش صافکاری می توانید فرو رفتگی های ایجاد شده را بدون آسیب به رنگ خودرو و بدو آنکه مشخص باشند ترمیم نمایید. عوض کردن قطعه فابریک به نوعی موجب افت قیمت ماشین می شود. در روش pdr قطعات آسیب دیده خودرو بدون رنگ تعمیر و ترمیم می شوند که این کار باعث عدم تعویض آن ها می شود، از اینرو ترمیم آسیب های ماشین و عدم تعویض قطعات نقش به سزایی در قیمت خودرو دارد. همچنین صافکاری بدون رنگ می تواند بین ۸۰ تا ۹۰ درصد آسیب های فرو رفتگی های ماشین را از بین ببرد، از اینرو باعث کاهش قیمت خودرو نمی شود.

هزینه بسیار مناسب و به صرفه:

از دیگر مزایای مهم و قابل توجه روش پی دی آر هزینه مناسب و مقرون به صرفه است. در واقع با انتخاب روش صافکاری pdr بدون نیاز به رنگ و به راحتی با کمترین هزینه می توانید خودروی خود را تعمیر و ترمیم نمایید. حداقل با کاهش ۶۰ درصد در هزینه‌ ها می توان بدنه خودرو را به شکل اولیه درآورد. هزینه این روش صافکاری بدون رنگ نسبت به تعمیرات و رنگ آمیزی سنتی بسیار کمتر است. به نوعی می توان گفت استفاده از این روش از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

عدم نگرانی از تطبیق رنگ بدنه خودرو:

یکی دیگر از مزایای صافکاری pdr نداشتن نگرانی از تطبیق رنگ در هنگام صافکاری است. در واقع در این روش بر عکس روش های قدیمی نگرانی در زمینه عدم تطبیق رنگ وجود نخواهد داشت، زیرا در این روش نیازی به استفاده از رنگ نیست.

با باز نکردن قطعات بدنه خودرو در بیشتر مواقع، جلوگیری از برش قطعات دوبل خودرو، عدم آسیب به رنگ ماشین و باقی نماندن هیچ گونه اثر آسیب دیدگی و خوردگی از دیگر مزیت های استفاده از این روش به شمار می آیند. در حالت کلی با انتخاب این فرآیند علاوه بر اینکه می توان فرو رفتگی های موجود در خودرو را بر طرف ساخت می توان از مزایای ذکر شده نیز بهره مند شد.

مجموعه ما میتواند با بهترین و مجرب ترین کارشناسان به شما کمک کند.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment