صافکاری نقاشی در محل

صافکاری در محل نیاز بسیاری از افراد می باشد که نیازمند به یک صافکار در محل می باشند تا به سرعت مشکل آن ها را رفع کند. در ادامه این مقاله به صافکاری نقاشی در محل می پردازیم.

هزینه صافکاری

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه صافکاری نقاشی در محل ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار متفاوتی دارد. صافکاری بدون رنگ ، صافکاری با دستگاه ، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌ ها می باشد.

عامل دیگری که در تعیین هزینه صافکاری نقاشی در محل نقش بسیار مهمی دارد ، برند و مدل خودروی شما می باشید. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی ‌های فنی آن ها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال) ، قیمت صافکاری نقاشی در محل برای این ماشین‌ ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر می باشد.

اگر در هزینه برای صافکاری صرفه جویی کنید باعث می شود در زمان فروش ماشین و کارشناسی خودرو باعث کاهش قیمت خودرو شود .

صافکاری با دستگاه

روش کار صافکاری با دستگاه به این صورت می باشد که : ابتدا صافکار باید کلاهک مکنده صافکاری خودرو را به درستی در جای مناسب خودرو قرار بدهد.

تنظیم کلاهک در قسمت صحیح بدنه خودرو ، اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید نتظیم آن به درستی صورت بگیرد. پس از قرار دادن کلاهک دستگاه مکنده صافکاری خودرو ، بخش فرو رفته را با ایجاد خلاء به بیرون می کشد و وضعیت آن به نحوی بهبود پیدا می کند و صاف می ‌شود.

صافکار به کمک چکش و ابزار صافکاری به صاف کردن نهایی بخش معیوب خودرو می پردازد. اگر در این مرحله آسیب به شکلی باشد که خطر خرد شدن رنگ بدنه ایجاد شود ، نیاز به استفاده از ابزاری برای حفظ رنگ خواهد بود.

اما اگر صافکار موفق به حفظ رنگ خودرو نشود و در نهایت با خرد شدن و ریزش رنگ خودرو  مواجه شویم ناچار همان قسمت از بدنه خودرو رنگ خواهد شد تا آسیب به وجود آمده رفع شود.

صافکاری با دستگاه مکنده ، به تخصص خاصی نیاز دارد و سپردن آن به صافکارهایی که از تجربه لازمی برای این کار برخوردار نیستند ، نتیجه ناخوشایندی خواهد داشت.

صافکاری نقاشی در محل

صافکاری نقاشی در محل نیاز بسیاری از افراد می باشد که نیازمند به یک صافکار در محل می باشند تا به سرعت مشکل آن ها را رفع کند.

تنها افراد با تجربه و خبره در این زمینه می توانند ، صافکاری سیار بدون رنگ را انجام بدهند طوری که کم ترین هزینه برای مشتری را داشته باشد و آسیب به وجود آمده رفع شود.

فرض کنید تصادف کرده باشید مثلما صافکاری نقاشی در محل برای شما بسیار به صرفه در زمان و هزینه می باشد و کار شما را راه بیندازد تا مشکلات شما به سرعت حل شود.

معمولا افرادی که صافکاری نقاشی در محل و یا سیار را انجام می دهند ، هزینه کم تری را نسبت به افراد دیگر می گیرند که مغازه دارند زیرا مالیات ، اجاره مغازه و بسیاری دیگری از هزینه ها را  نمی دهند.

اما در نظر داشته باشید که افراد بی تجربه در میان صافکاری در محل بسیار پیدا می شود ، قیمت صافکاری در محل از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت می باشد جهت اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید از سایت معتبر صافکاری آنلاین کمک بگیرید.

صافکاری در منزل نیز بسیار مورد تقاضای مشتریان می باشد ، اگر به صافکاری و نقاشی در منزل نیاز دارید ، باز هم می توانید از صافکاری آنلاین کمک بگیرید.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری بدون رنگ خودرو  و صافکاری نقاشی در محل می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری با دستگاه و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری و نقاشی در محل ، تگرگ زدگی ماشین در این مجموعه  ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب خودرو استفاده می شود که کاملا آثار فرو رفتگی و تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند. برای اطلاعات بیش تر می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید.

 

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment