صافکاری بدنه خودرو

آسیب دیدن بدنه خودرو بسیار دلخراش است و باید برای رفع آن چاره ای اندیشید. در ادامه این مقاله  به صافکاری بدنه خودرو می  پردازیم.

صافکاری تخصصی ماشین

تعداد لایه ها و نوع بدنه ماشین های خارجی در آن ها متفاوت می باشند. برای ساخت ماشین ها از آلیاژ سبک آلومینیوم در بدنه استفاده می شود.

این نوع از جنس بدنه نیازمند صافکاری با دستگاه و ابزار صافکاری دقیقی می باشد. خودرو خارجی با افزایش قیمت امروزه یکی از سرمایه های مهم برای مردم محسوب می شوند.

یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری بدنه خودرو ، انجام صافکاری بدون رنگ می‌ باشد که جلوی افت شدید قیمت اتومبیل شما را خواهد گرفت.

شاسی یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد که با توجه به مقدار ضربه وارد شده باید خودرو تعمیر شود. رفع آسیب های وارده به شاسی خودرو جنبه دیگری از صافکاری تخصصی ماشین می باشد.

بسیاری از خودرو‌های وارداتی دارای فرم بدنه آیرودینامیکی خاصی می باشند که برای صافکاری پرادو  نیاز به دانش و تخصص منحصر به فرد می باشد.

خودرو‌های لوکس وارداتی از جمله اتومبیل‌ های پورشه ، مازراتی ، ولوو ، مرسدس بنز و بی ام و از جمله خودرو‌هایی می باشند که برای صافکاری پرادو قطعات آن‌ ها ، نیاز به دانش تخصصی و منحصر به فرد می باشد.

اگر به دنبال جلوگیری از کاهش قیمت خودرو در کارشناسی بدنه خودرو هستید می توانید از صافکاری با دستگاه بهره مند شوید .

هزینه صافکاری

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه صافکاری بدنه خودرو ، نوع صافکاری آن می باشد. صافکاری حرفه‌ ای و صافکاری مدرن روش ‌ها و هم چنین نرخ ‌های بسیار متفاوتی دارد. صافکاری بدون رنگ ، صافکاری با دستگاه ، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌ ها می باشد.

عامل دیگری که در تعیین هزینه صافکاری بدنه خودرو نقش بسیار مهمی دارد ، برند و مدل خودروی شما می باشید. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی ‌های فنی آن ها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال) ، قیمت صافکاری ماشین برای این ماشین‌ ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر می باشد.

صافکاری با ساکشن

در بحث تعمیر بدنه خودرو ، دستگاه ساکشن یا مکنده صافکاری ، روی بدنه قر شده و فرو رفته خودرو قرار می گیرد و با به وجود آوردن خلا ، فشار منفی ایجاد می کند و بخش فرو رفته بدنه خودرو را به سمت مخالف خود (یعنی بیرون) می ‌کشاند.

به این صورت فرو رفتگی خودرو ، ترمیم می شود و لایه بدنه به جای خود باز می ‌گردد.

با استفاده از روش‌ های دستی صافکاری ، در جهت برگرداندن بخش فرو رفته بدنه ، آثار آن با شدت بیش تری مشخص خواهند شد. اما دستگاه مکنده صافکاری بدنه خودرو ، بازگرداندن لایه بدنه به سر جای خود را به شکلی کاملا طبیعی انجام می دهد و وضعیت بسیار شبیه به حالت پیش از ضربه ، خواهد بود.

صافکاری ماشین با دستگاه مکنده ، به تخصص خاصی نیاز دارد و سپردن آن به صافکارهایی که از تجربه لازمی برای این کار برخوردار نیستند ، نتیجه ناخوشایندی خواهد داشت.

صافکاری بدنه خودرو

در زمانی که بدنه خودر دچار آسیب و رنگ بری شده باشد ، صافکار و نقاش حرفه ای آن را به وضعیت اولیه باز می گرداند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با شناخت ابزار موجود می توان به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کرد.

یک فرآیند نسبتا جدید که باعث از بین رفتن گودی های جزئی و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل می شود را PDR می نامند که به معنی تعمیر تو رفتگی بدنه خودرو می باشد.

این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری بدون رنگ شناخته می شود.

صافکاری آنلاین ، سایت تخصصی  صافکاری بدون رنگ خودرو  و صافکاری بدنه خودرو می باشد که با سابقه درخشان در زمینه صافکاری با دستگاه و تعمیرات ماشین خدمات خود را به تمام دارندگان خودرو ها ارائه می دهد.

هم چنین انواع خدمات خودرویی نظیر صافکاری ماشین با دستگاه ، تگرگ زدگی ماشین در این مجموعه  ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از پرنسل ماهر و مجرب سعی دارد خدمات خود را با کیفیت بیش تر برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصین مجرب خودرو استفاده می شود که کاملا آثار تگرگ زدگی ماشین را رفع می کنند. برای اطلاعات بیش تر می توانید به سایت این مجموعه معتبر مراجعه نمائید.

 

 

 

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment